PERSONALIZAREA PRODUSELOR

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Care sunt produsele care pot fi personalizate?

Broderia poate fi aplicata pe o varietate de produse textile, cum ar fi:

  • articole bebe si copii: trusouri botez personalizate, body, tricouri, hanorace, părutele etc.
  • jucării
  • îmbrăcăminte damă și bărbați: tricouri, hanorace, jachete, veste, rochii, bluze etc.
  • embleme
  • accesorii: căciuli, fulare, eșarfe, șepci, sorturi etc.
  • produse pentru casă și decor: perne, prosoape, draperii etc.
  • genți și rucsacuri din material textil.
Ce date trebuie să transmit pentru personalizare?

Pentru personalizarea unui produs, trebuie sa transmiteti toate detaliile si specificatiile necesare pentru a realiza design-ul dorit (tipul de produs, dimensiune, design, pozitionarea design-ului, culoare, cantitate).

Pot returna un produs personalizat?

Produsele personalizate nu se pot returna tinand cont de caracterul lor unic, deoarece au fost create special pentru dvs. si nu pot fi revandute altcuiva.

În cât timp se livrează o comandă personalizată?

Timpul de livrare pentru o comandă personalizată este de 5- 7 zile lucrătoare.

De asemenea, pot exista modificări a timpului  de livrare, în funcție de complexitatea broderiei, volumul comenzii și timpul de producție a furnizorului.

Pentru personalizarea cu un logo, ce fișier trebuie să trimit?

Pentru a personaliza un produs cu un logo, este necesară furnizarea imaginii logo-lui într-un format vectorial (.EPS, .CRT, .PDF, .AI)  sau în format .DST, .EMB sau .PES.

Este important să aveți o imagine de înaltă calitate pentru a asigura o calitate ridicată a broderiei. De asemenea, este important să furnizați informații suplimentare, cum ar fi dimensiunea, culorile și zona unde trebuie realizată broderia.

 

INFORMAȚII DESPRE NOI

CONTACTEAZĂ-NE PENTRU ORICE ÎNTREBARE